donderdag 10 mei 2018

Samplers-and-Santas Miniature Sampler.

Eigenlijk wilde ik beginnen met een rode merklap van Reflets de Soie genaamd ‘A ma soeur chérie’.
Het is best een grote lap en daarom fantaseerde ik om hem met drie kleuren te borduren.
Vandaar dat ik dit kleine kussentje als proefje maakte.



Maar deze kleuren gaan het niet worden en dus weet ik het nóg niet.
Ik heb er wel weer een kussentje bij en laat het nu ook al een bijpassend vriendje hebben gevonden!


Lieve groet,
Jeanny.

13 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Toch maar weer een klein kussentje er bij dan door dit probeerseltje.🤗

sylvia zei

Lieve borduurtjes!!
Nu maar weer verder denken. Ik zit ook met een stapel garen voor me en kan niet kiezen. Morgen maar weer fris en uitgerust opnieuw kijken...wikken...wegen.
Liefs, Syl

Jeanny zei

Sylvia, ik ben er inmiddels uit. Het wordt toch één kleur, mooi rood van Au Ver a Soie!

Our photos zei

Leuk kussentje en 1 kleur borduren is heel mooi!

Annelein zei

Een lief kussentje... én de uitdaging om een nieuwe kleurencombi te bedenken. Altijd spannend hoe iets uitpakt... Wat een goed idee om het eerst met iets kleins uit te proberen...

Fijn weekend, Willeke

Mrs. Sutherland zei

Hoewel het een heel schattig probeerseltje is geworden begrijp ik dat je je nieuwe project niet in die kleurtjes gaat maken. Ik ken je niet zo goed, maar heb wel het gevoel dat deze kleurencombinatie te modern is naar jouw smaak, en je houdt juist zo van een antieke uitstraling. Ik lees hierboven dat je toch voor rood gaat. Ik denk dat dat mooier is, hoewel die in oud-roze en antiek groen (502 DMC) en bruin ook mooi zou zijn! Rood is een veilige keuze!
Groet van Mar

marijna zei

Wat een lieve kleurtjes! Maar ik begrijp dat je er één kleur voor gaat gebruiken. Succes en veel plezier bij het maken!

Anoniem zei

En alweer zo mooi!!!M.H.

Eva zei

Ooh, ziet er supergaaf uit! :)

Lida zei

Schatje! Succes met zoeken! Groetjes
Lida!

Evelyne zei

Ik vind het een leuk kussentje geworden, maar een kussentje is toch wat anders dan een hele lap! Wel leuk dat je nu een stelletje hebt, ze combineren goed!

Lieve groetjes,
Evelyne

Hetti zei

Prachtige kussentjes en de kleuren vind ik persoonlijk mooi. Maar ik zou de roze kleur vervangen door een rode kleur. Spannende variatie met het groen erbij! Succes en veel plezier,XxX Hetti

Annelies zei

Wat een leuk kussentje. Ja, kleuren kiezen is een delicaat iets.