dinsdag 14 mei 2013

De Textieldagen en mijn handwerkje.

We kijken terug op een zeer geslaagd verblijf in de provincie Groningen. 
Heel veel dank voor de huiselijke gastvrijheid!

Bovendien waren de beide Textieldagen op Borg Verhildersum weer enorm gezellig.



Tijdens deze dagen heb ik geborduurd aan een heerlijk ajourwerkje, niet al te fijn, 11 draads linnen.



Het is de bedoeling dat het uiteindelijk een handwerktas zal worden.

Kijk voor een impressie van de Textieldagen bij Nuttige handwerken.

Tip: Vergeet niet af en toe te kijken in de fotogalerie van het tasje. Er komen er nog steeds nieuwe bij.
Heb je nog geen foto gestuurd? Ze zijn welkom!


 Lieve groet,
Jeanny.

21 opmerkingen:

Margriet zei

Ja, wat waren het gezellige dagen. Volgend jaar weer hoor ! En het wordt een prachtige handwerktas.
Lieve groet Margriet

Lida zei

Ziet er gezellig uit en het is daar sowieso al prachtig toeven! Ben heel benieuwd naar alle creaties, Groetjes
Lida

Noor zei

Wat ziet het er gezellig uit. Mooi borduurwerkje heb je onder handen, ik ben benieuwd hoe je de andere vakjes gaat vullen. Warme groet, Noor

Anoniem zei

Het ziet er gezellig uit. Ben heel erg benieuwd naar je tas (wat een mooi patroon? Zelf bedacht of een bestaand patroon?.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

Jeanny zei

Margo, de indeling is zelf bedacht. Devierkante vullinkjes zijn patroontjes, maar daar wijk ik ook graag van af ;-)

Anoniem zei

Fijn dat jullie het goed en plezierig hebben gehad.
En wat ben je bezig aan een prachtige handwerktas!

Liefs, Gerry

Hobbyrita zei

Duidelijk heel leuk geweest die handwerkdagen! Supergezellig en genieten denk ik en vooral handwerken, je tas gaat vast en zeker een supermooi werkstuk worden! Ik kijk er naar uit. Mijn tasje is nog steeds niet afgeraakt, ik moet er echt eens werk van maken en je de foto doorsturen dan want dat verdien je wel nadat je ons de patronen bezorgde :)
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Mooie borduurtjes heb je gemaakt voor je handwerktas.Kun jij dat nog zonder loep zien of had je er een mee?
Hoop je volgend jaar wel te zien,maar nu lukte het niet helaas.
En het tasje komt er ook nog wel aan-geen tijd gehad!
groetjes,Truus uit Drenthe

Bertie zei

Een beeldschoon handwerkje Jeanny! De foto's op Nuttige handweken zijn prachtig. Lijkt me wel iets om dat eens te bezoeken, zoveel verschillende handwerken.
Vandaag kreeg ik Joke's boek binnen, heel mooi.
Lieve groetjes ;))
.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat fijn dat het gezellige dagen geweest zijn.. je tas wordt PRACHTIG :-) !!

marcella zei

jammer dat het zo ver weg is voor velen. Het ziet er inspirerend uit, ik heb even gekeken via de link die je gaf. Jullie hebt in ieder geval veel plezier gehad!

liefdevoortextiel zei

Wat een goed idee, het ajour in kleur. Zal heel mooi worden!

Tony zei

Hallo Jeany Het ziet er prachtig uit.Fijn dat het zo leuk was in Groningen. Ik was er twee weken geleden nog geweest, bij Dochter, ik moet er toch eens naar toe. Groetjes Tony

Anoniem zei

En er is alweer een nieuw tasje in de maak en dat is heel zeker om te dragen bij het nieuwe kapsel.M.H.

Elza zei

Wat een prachtige ajour lap, ik kon niet naar Groningen komen want wij hadden de kleindochters te logeren anders was ik beslist langs gekomen.

Anoniem zei

Mooi dat ajour, heb je daar een patroon van?
Zou je dat niet op je
blog kunnen zetten.
Het is prachtig, zopu het direct willen maken.
Groeten Ria.

Anoniem zei

Je hebt een flink stuk kunnen doen zo te zien. Mooi!

Hetti zei

Prachtig Ajour Jeanny, als het klaar is heb je echt een mooie pronktas ;-))

Het zag er zeker gezellig uit op de foto's van Margriet. Wie weet stap ik volgend jaar in de trein naar Groningen!
Groetjes en veel borduurplezier,
Hetti

Saskia zei

Dat wordt een prachtige tas!
Mooie beugels ook. Zie ik het goed dat er een soort "bretelclips" aan zitten?

Erna zei

Leuke foto Jeanny, het zag er gezellig uit..
Liefs
Erna x

Guusje, zei

Wat wordt dit mooi en wat leuk te lezen dat je zulke fijne dagen hebt gehad.