zaterdag 15 september 2012

Schildersezeltjes.

Afgelopen week had ik wat extra tijd tussen twee cursuslessen en kon even winkelen in de stad Roermond. Bij Xenos kwam ik deze schattige mini schildersezeltjes tegen. Ze zijn met twee verpakt en kosten €1,99 per verpakking.




Ik wist meteen wat ik ermee zou doen. Kijk maar mee.




De merklapjes zijn respectievelijk 6 x 6 en 7 x 7 cm groot en heb ik al in 2006 geborduurd.
(Ik heb het witte schildersdoek in dit geval niet gebruikt)




Ze staan ook heel erg leuk in het hart en zo zie je ook hoe klein ze eigenlijk zijn.

Lieve groet.

35 opmerkingen:

Anny zei

Inderdaad zijn het maar hele kleintjes. Maar wat een leuk idee!

Ineke zei

Schattig! Wat heb je toch altijd leuke ideeën!

Liefs, ineke

Shirlee zei

A lovely finishing idea!

Tania zei

Ze zijn idd heel klein, maar superschattig.

Oude lappen zei

Wat een leuk idee!!! Je moet er maar opkomen.
Nog een fijn weekend voor jou en Luc.
liefs Liliane

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ik kende ze vanuit de tijd dat ik veel aan scrappen deed. Leuk hoe je dit gedaan hebt. Maar de bordurrtjes vind ik echt heel mooi.

Groetjes
Wietske

twinpeakprimitives zei

I love every small details in your post and pictures Jeanny!You gave some great ideas to all of us!

Greetings,

Pietsje zei

Wat leuk. Kom er maar eens op. Ze zijn echt klein.

Anoniem zei

Ik moest even zoeken! Leuk zeg.

Corina zei

Wat leuk toegepast zo, prachtig dat hart met al dat handwerk - ik kan me voorstellen dat bezoek daar graag even voor staat te staren!

Anoniem zei

Wat heb je dat mooi gedaan! En ze staan prachtig in het hart!

Lieve groet,
Gerry

Tony zei

Hallo Jeanny, Ik heb ze een tijdje geleden gekocht om een miniatuurtje op de schilderen maar zo,n klein lapje is ook leuk.Bedankt voor de tip. Tony

Marijke zei

Wat een leuk idee, ga deze week eens kijken of ze ook hier te koop zijn!
groetjes Marijke

Annelies zei

Wat een briljant idee. Erg leuk !

Lenie zei

Wat een leuk idee Jeanny. Ik ga morgen gelijk kijken bij de Xenos.


Groetjes Lenie

Phebe and Jane zei

Weer zo'n leuk idee!
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Wat een leuk idee is dit. En wat staat het leuk.

Monique zei

Dat ziet er inderdaad goed uit. Wat zijn ze klein wel leuk voor een klein borduurtje.
Tot gauw.
Groetjes monique

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Wat zijn ze leuk zeg. En wat staat dat ontzettend mooi met die kleine borduurtjes erop...
Ik wens je een heel mooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Giovanna zei

Leuk idee!

josé zei

Lieve Jeanny ik ben net terug van de reis van Engeland super leuk geweest. Morgen nog even naar Xenos enig een tip voor mij kleine borduurtjes.

Wat is dit weer mooi bij jou. Staat toch mooi in jouw

HART !!!

Liefs José

liefdevoortextiel zei

Goed idee, ziet er heel leuk uit!

AnitaS zei

Wat leuk staat dat. Heel goed idee.

Elza zei

Schattig en wat een superleuk idee.
Bedankt daarvoor. GRoetjes ELza.

Lida zei

Enig wat is dat leuk! Ook erg leuk om cadeau te geven! Je hart ziet er weer beeldschoon uit! Groetjes
Lida

Monica zei

Super leuk idee, en wat is die hartjeskast leuk

Annelein zei

Ohhhh... wat leuk!!!!

Willy zei

Oh wat leuk en zo fijntjes.
Fijne week, lieve groet

Elma zei

De omzet bij Xenos zal enorm stijgen.

Joze zei

Hallo Jeanny,

Na de vakantie en de beurs in Osnabruck heb ik even tijd om bij te lezen en ja hoe kan het anders, bij jou is het weer raak. Je kijkt ergens naar en het is allemaal weer rond in je hoofd, heel erg mooi resultaat.

Groetjes Joze

Noor zei

Wat een leuk idee Jeanny! Jouw hart is al goed gevuld, ik ben met de mijne nog bezig!
Groetjes, Noor

sylvia zei

ach, wat schattig!!!

Marijke zei

Enig Jeanny, zo mooi die kleine merklapjes! Lieve groet, Marijke

MarianneD zei

Wat een leuk idee weer Jeanny!
Piepklein maar erg leuk!

Miriam zei

Wat een goed idee!