maandag 13 juni 2011

Een prachtcadeau.


Als verzamelaar van oude DMC boeken, garens e.d. was ik helemaal sprakeloos, toen Maria mij dit cadeau zo maar overhandigde.
Deze mooie plaat had ik nog nooit gezien. Het is een drieluik van 86 cm breed en 49 cm hoog. Zowel aan de linker als rechter zijde staat de uitleg van steken voor handwerken. In het middenstuk is een overzicht te zien van de fabricage van een Streng Perlégaren DMC uit ruwe Katoen.

Deze mooie plaat krijgt een ereplaats in de Merklapperie.

Maria Bedankt !

12 opmerkingen:

Oude lappen zei

Heel mooi hoor, echt iets voor jou.
groetjes Liliane

Bertie zei

Fantastisch Jeanny, deze voorbeelden zie je niet veel meer:))

Tania zei

Wat een mooie plaat! Zeker een ereplaats waard.

Anoniem zei

Wat een geweldig cadeau! een mooie plaat voor de merklapperie. Prachtige droogdoek zie ik hieronder, je hebt je dagen nuttig en fraai ebsteed zie ik ;) Nu ga ik nog even de links bekijken want er is vast heel wat moois te zien!

marcella
nuttigenfraai-web-log.nl

astridvanbeers zei

Wow, wat een mooi cadeau. En zo goed op zijn plaats bij jou!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat prachtig om te krijgen Jeanny,
veel plezier ermee!
groetjes, Petra

Erna zei

Oh Jeanny wat een geweldig cadeau, Maria wist precies waar het het beste uit zou komen.
Liefs en een fijne week
Erna x

Willy zei

Ik kan me voorstellen dat je blij verrast was. Het is een hele mooie kaart, zoiets heb ik ook nog nooit gezien.
Groetjes

Elma zei

Deze DMC plaat krijgt een prima huis, waar je erg van zult genieten.

Saskia zei

De juiste plaats voor deze prachtige plaat!

josé zei

Dit heb ik ook nog nooit gezien, waar had het nu beter terecht kunnen komen, als bij jou Jeanny in zo,n geweldig handwerkhuis.

Als het de Maria is die ik denk, dan ken ik haar.

Zij is een lieve schat. Groetjes aan Maria van mij.

Heerlijk zo'n verrassing. Geniet er maar fijn van, zitten er nieuwe steekjes tussen. Dan kan jij die weer mooi verwerken in een project.

Maria een geweldig cadeau voor Jeanny !!

Marie-Antoinette zei

Wat een mooi en speciaal kado!